Tuesday, October 11, 2016

Betroubare Forex Trend Indicators

Betroubare Forex Trend Indicators Ek is seker dat die meeste van julle het seker al gehoor van die term, die neiging is jou vriend óf van 'n forex boek, forex webwerf of 'n forex kursus wat jy geneem het. Inderdaad in staat is om die tendens te ry is 'n goeie manier om voordeel te trek as sodanig handel te produseer altyd 'n hoë risiko beloning verhouding. Daarom word in hierdie post vandag, sal ek deel met jou 'n paar betroubare tendens aanwysers dat ek het al met behulp sodat jy dit kan probeer op jou handel strategie om te sien of dit werk vir jou so goed. MACD aanwyser Die MACD aanwyser is 'n groot hulpmiddel as jy wil hê dat die tendens handel. Dit kan gee jou 'n goeie inskrywing sein eenvoudig uit sy crossover. Jy hoef net die verstek van 12, 26, 9 verskaf deur jou verhandelingsplatform gebruik. As jy in 'n sterk uptrend, sal jou MACD lyne bo die nul lyn meeste van die tyd. Daarom wat jy moet kyk vir wanneer die histogram flips om die rigting van die tendens. As jy in 'n uptrend, wat jy moet kyk vir wanneer die histogram flips opwaartse en jy kan 'n bedryf te betree. Dit is baie belangrik dat die MACD lyne het bo die lyn nul te wees wanneer dit gebeur. As jy in 'n down tendens, sal jy die MACD lyne moet wees onder die lyn nul en jy sal 'n handelsmerk te voer wanneer die MACD histogram flips af. Paraboliese Kong Dit is nog 'n aanduiding dat kan gee wat jy koop en verkoop sein in 'n tendens. As jy in 'n uptrend, sal jy 'n handelsmerk te voer wanneer die PSAR produseer die eerste dot aan die onderkant van 'n kers. Wanneer jy in 'n verslechtering neiging, sal jy 'n handelsmerk te voer wanneer die PSAR produseer die eerste dot op die top van 'n kers. 200 Eksponensiële bewegende gemiddelde Die 200 EMO is basies 'n aanduiding aan u die huidige tendens van die mark te vertel. Wanneer die 200 EMO opwaarts skuins met steil helling, jy is in 'n sterk up tendens. Daarom is die hoofdoel van hierdie aanwyser om die tendens van die mark te vertel. As 'n geheel, die 3 handel aanwysers bo betroubaar tendens aanwysers wat ek dikwels gebruik wanneer ek ry die tendens. Julle kan dit uit te probeer op jou demo rekening om te sien of dit pas in jou handel plan. Moet nie huiwer om enige vrae te vra deur onder kommentaar of as jy iets om te deel met ons kan hê, voel vry om kommentaar te gee hieronder as dit tot voordeel van almal van ons handelaars hier sal wees. Vir dié van julle wat op die oomblik in 'n forex kursusse, sal ek voorstel dat jy fokus op leer en dan sit dit om te oefen op 'n demo rekening voor die handel live. Moet asseblief nie om in my Forex Street Universiteit Kursus soos ek wil nie hê jy om te kry in die probleem van information overload. Ek verstaan ​​dat baie van julle baie versigtig gewees het wanneer jy soek na 'n forex kursus as daar is 'n baie slegte kursusse wat geskep word deur bemarkers probeer om geld te maak uit dié van julle wat belangstel in die handel is. Hierdie mense is nie werklike handelaars en dit verklaar waarom die strategieë wat hulle leer nie werk nie. Trouens, ek het 'n paar lae gehalte kursusse gekoop toe ek nuwe handel en daarom verstaan ​​ek jou besorgdheid. Jy kan 'n blik op my gang gaan, maar moenie jaag daarin koop, het 'n gevoel van die manier wat ek leer in daardie artikels en video's in hierdie blog voordat jy besluit of hierdie kursus is vir jou. Vir dié van julle wat nie in enige forex kursus en is nog steeds sukkel in jou handel, kan jy 'n blik Kursus hieronder te neem by my Forex Street Universiteit As jy sal hou van om te leer hoe om handel te dryf van my, kan jy 'n blik Kursus hieronder te neem by my Forex Street Universiteit Klik hier vir my Forex Kursus As jy my sal graag jou rekening handel vir jou en jou help om terug te verhaal jou vorige verliese of help om jou handel rekening te groei, kan jy 'n blik op my Forex Signal Service hieronder Klik hier vir my Forex Trade Copier Service


No comments:

Post a Comment