Thursday, October 13, 2016

Quickbooks 2013 Standaard Klasse

QuickBooks 2013 Standaard Klasse As jy die Klas funksie te gebruik in QuickBooks dan kan die nuwe standaard klasse voorkeur in QuickBooks 2013 'n welkome toevoeging wees. Dit is redelik eenvoudig - jy kan nou 'n standaard klas toewys aan sekere soorte lys rekords, en as die lys rekord in 'n transaksie dan daardie klas is vir jou ingevul. Dit kan nuttig wees in sommige gevalle wees. Jy sal 'n nuwe opsie in die Rekeningkunde voorkeure te vind, Ken klasse te ... Jy het die opsie om rekeninge, voorwerpe of name te kies. Let daarop dat jy net kan gebruik hierdie funksie met 'n tipe van lys. jy kan dit nie vir al drie tipes lys. Neem asseblief kennis dat hierdie funksie is slegs beskikbaar in QuickBooks Enterprise. nie in Pro of Premier. As jy Name kies dan sal jy sien dat jy 'n verstek klas kan kies in elke kliënt, verskaffer en Werknemer rekord. Egter nie in die lys Ander name vir een of ander rede. As jy 'n transaksie te skep met behulp van hierdie rekord, sal jy sien dat die veld Klas is vir jou ingevul outomaties. Net so, as jy voorwerpe in die voorkeur kies jy 'n klas veld in die item rekord op te spoor. Soos jy sou verwag, as jy hierdie item gebruik in 'n transaksie, die klas is ingestuur. Ek het vind 'n onverwagse gevolg van die gebruik van hierdie in items. Hier is 'n faktuur wat ek gemaak het, waar ek nie 'n klas het binnegaan in die faktuur kop. Ek het ook nie 'n klas kolom vertoning in die vorm. As ek 'n faktuur op hierdie manier in QuickBooks 2012 te skep, dan sou hierdie lyn ongeklassifiseerde wees. Geen klas sal aan daardie lyn waarde toegeskryf word. Maar in QuickBooks 2013 met die verstek klas stel in die item rekord, die klas aangeteken selfs al is dit nie wys in die faktuur sjabloon. Ek dink nie dit is 'n probleem nie - dit is net anders, en dit maak my altyd ophou om te dink ... As jy die voorkeur aan Rekeninge stel jy 'n klas veld sien in die lys rekening. Weereens, as jy sou verwag, die klas is outomaties ingevul wanneer jy 'n Algemene Joernaal Entry rekord met behulp van hierdie rekening te skep. Ek het gewonder of die klas sal per e gebruik enige tyd wat hierdie rekening is gekla? Kom ons sê, byvoorbeeld, as ek 'n faktuur wat 'n item wat verwys na hierdie spesifieke rekening gebruik maak? Dit beteken egter nie gebeur nie. Die klas word gebruik net as daar 'n uitdruklike transaksie wat direk gebruik die rekening. my gevolgtrekking So ver as wat ek gesien het hierdie alles werk goed. Alhoewel ek dit nog nie op groot skaal gebruik. Dit is 'n redelik eenvoudige toevoeging. Ek kan 'n baie voordele sien om te doen met behulp van hierdie vir 'n paar besighede. Die veld Klas is beskikbaar deur die byvoeg / verander meerdere funksie lys Inskrywings, en dit is beskikbaar om by te voeg tot verslae Lys, maar dit is nie ingesluit in die Excel Uitvoer van die lyste. Nice Daarbenewens Intuit!


No comments:

Post a Comment