Monday, October 10, 2016

Vinnige Aanteken

Alpha 7 Trading Akademie Resensies Oor Alpha 7 Trading Akademie Die Alpha 7 Trading Akademie, aanlyn gevind word by Alpha7Trading, beskryf homself as 'n & ldquo; persoonlike en hoogs effektiewe opvoedkundige organisasie & rdquo; wie se doel is om hul studente die kennis wat hulle nodig het om ldquo dat &;. konsekwent wins & rdquo; Hoe werk dit? Alpha7Trading sê hierdie reeks opleidingsprogramme is ontwerp deur professionele persone met dekades se ervaring in die handel rigtings soos programmering en outomatisering van handel platforms, huidige en effektiewe intraday handel strategieë, algoritmiese handel strategie ontwikkeling, risikobestuur, en nog baie meer. Maar hulle daarop wys dat die & ldquo; hoeksteen & rdquo; van hul opvoeding is die ontwikkelde en geleer deur Jea Yu, wat geskep en verkoop baie verskillende handel opvoedkundige programme in die verlede en word beskryf as synde gerespekteerde in sy land metodes, maar hulle gaan voort om te sê dat selfs belangriker as hul metodes en diversiteit van die onderwerp is hul klein klaskamer benadering, wat rekening hou met die behoeftes van hul individuele studente. Om dit te doen, hulle afdelings gebruik n & ldquo; persoonlike E-Learning Learning Management System, & rdquo; wat dit moontlik maak instrukteurs om aanlynkursusse te administreer terwyl die dop van die vordering van studente met verslae en statistieke. En nie net sal studente kry toegang tot aanlyn klaskamers waar hulle kan kommunikeer nie, maar ook 'n e-leer inhoud, artikels, dokumente en media, aanlyn toetse en vasvrae, en uiteindelik outomatiese gradering en sertifisering. Maar miskien is die werklike belangrikste kenmerk van hierdie program vir 'n paar studente is die feit dat hierdie sagteware laat alle studente om toegang tot hul opleiding portaal enige tyd, enige internet-enabled toestel, wat aan hulle die vermoë om te werk teen hul eie tempo en wanneer dit mees gerieflik vir hulle. Koste / prys Planne Daar is sewe verskillende kursusse beskikbaar vir die aankoop en aflaai in hierdie tyd, en hulle wissel in prys van $ 497,00 vir hul Grondslae van Intraday Trading tot $ 3,997.00 vir hul professionele handelaar plasing Bystand natuurlik. Hulle doen bied 'n skakel na & quot; vrye & quot; opleiding, wat eintlik neem jou na 'n buite webwerf wat bied gratis sagteware wat hulp nodig het met handel binêre opsies bied. Dit is belangrik om daarop te let dat dit nie eintlik 'n opleiding hulpmiddel glad nie, maar eerder die aanbod te handel sagteware af te laai en te werk met 'n spesifieke verhandelingsplatform. Die beleid vir terugbetaling Die Alpha 7 Trading Akademie is baie duidelik dat op geen punt sal enige terugbetalings word vir enige produkte gekoop word by hul webwerf. Alle betalings gemaak deur middel van hul webwerf is outomaties & ldquo; finale verkoop, & rdquo; en nooit in aanmerking kom vir terugbetaling of ruil. Customer Service Kontak Info Kliënte wat graag kontak hul kliënte diens span met vrae, bekommernisse, of klagtes kan dit doen deur selfoon by 646-564-3495 of per e-pos by InfoAlpha7Trading. reputasie Eintlik is die Alfa 7 Trading Akademie blykbaar baie positiewe resensies te kry van die min kliënte wat aanlyn rapporteer. Hulle rapporteer konsekwent geniet beide die kwaliteit en kwantiteit van inligting, asook die funksies en gereedskap van hul opleidingsprogram. Maar die feit dat hul opleidingskursusse is baie duur en is outomaties finale verkoop is 'n bietjie lastig. Dit skep 'n omstandigheid waarin mense wat ontevrede is met wat hulle ontvang het het 'n zero beroep of weg te verhaal enige uitgawes. Ook, dit is problematies dat 'n skakel op hul webwerf wat nie as 'n advertensie is gemerk nie, maar eerder net sê & ldquo; Klik hier vir toegang tot gratis opleiding & rdquo; eintlik neem jou na 'n binêre opsies handel webwerf, en het absoluut niks te doen met opleiding op alle, maar is eintlik die bevordering van 'n verhandelingsplatform. Deelnemers en Alternatiewe? Daar is baie verskillende webwerwe en maatskappye wat uniek benaderings tot die verskaffing van beide opleiding en belegging inligting vir mense wat belangstel in leer, insluitend VectorVest voorsien. Online Trading Akademie. Larry Williams. Covestor. Investools. en nog vele meer. As jy ondervinding met hierdie maatskappy of hul produkte, laat asseblief jou Alpha 7 Trading Akademie resensies hieronder. verwante Artikels Nagegaan deur Jay op 14 Desember 2014 Ek het hierdie seminaar. Ek belowe dat ek meer sal leer oor forex, termynkontrakte as ek daar kom. Sedert ek reeds ervaring van die saak vir 7 jaar het ek wil nie te spandeer op reis en tyd in net bywoon inspirerende praatjie oor hoekom leer handel. Die hele klas was net 'n 2-3 uur praatjie oor die rede waarom ek 'n 3 dag klas van 299 $ wat net meer van basiese onderrig met geen praktiese op aanlyn handel moet neem. Ek het gevra vir brosjure by die sentrum NY naby Wall Street (42 Broadway) en hulle het gesê: Hulle hoef nie een nie. Die man het op onbeskof gesê: Ek hoef nie jou te bemark. Hy het gesê: Ek is my tyd mors met jou. Ek het hom die rede waarom ek het om te verduidelik en ek is daar nie te skil uit 299 $ net omdat ek dit kan bekostig. Ek sou eerder gee dit aan 'n hawelose man. Hy het daarna om verskoning gevra vir my, en dan het my die pryse van die ander klasse. So, Ek het geleer dat die 3 dag klas van 299 $ is net nog 'n lokval vir 14.000-65.000 waarde van meer kursusse. Dit is dom. Ek wil nie hê dat geld gee om 'n paar middelmatige handelaars wat my kan leer basiese beginsels van die saak. In kort, kan jy mors jou tyd op aanlyn handel ACADEMY. Hulle is net geïnteresseerd in $. As hulle geweet handel, sou hulle die geld self te maak van die ambagte en vra nie vir 65000 $ van jou. Eenvoudige logika !! Ek is bly ek didnt n pennie spandeer op hulle. Daar is baie ander bronne vir my om handel te leer. Mens kan maklik oop papiergeld / vals-geld rekeninge en leer verskeie strategieë. Daar is video's, boeke, en ander kursusse wat aangebied word deur verskeie instansies en verhandelingsplatform (thinkorswim ens)


No comments:

Post a Comment