Saturday, October 15, 2016

Ryg Td Ameritrade

Draad: TD Ameritrade? Join Date Februarie 2012 Posts 1 TD Ameritrade? Ek het al af en op die handel forex vir ongeveer 3 jaar nou, en die grootste probleem vir my is om 'n eerlike makelaar. En die antwoord wat ek altyd gekry het was, al makelaars is sleg, jy moet net die een wat die minste sleg vind. Wel, ek het nie verhandel forex in ongeveer 6 maande, ek is 'n voltydse student is, so ek weet nie op die handel weer beplan tot ná die semester. Ek het belê in aandele, so ek het 'n rekening by ShareBuilderhet en TD Ameritrade. Ek aangemeld by my TD Amertitrade rekening vandag, en was verbaas om uit te vind wat hulle toelaat om te handel na 100 verskillende munt pare. So my vraag aan almal: Het iemand probeer geldeenhede met TD Ameritrade? Sou dit 'n goeie idee? As jy gaan na hul hoof webwerf en klik op & quot; handel & quot; daar is 'n forex opsie, kan jy check dit uit. As iemand dit probeer, laat my weet. Ek is seker ander is gretig om uit te vind as well. Draad: TD Ameritrade Join Date Desember 2011 Posts 6 TD Ameritrade Hallo almal! Dit is my eerste pos by BP (dit is 'n ongelukkige afkorting vir 'n awesome website So, in te kyk na 'n baie resensies, en lees van 'n ton van poste, ek het tot die gevolgtrekking gekom dat baie makelaars is nie betroubaar, en res is subjektief. Die beste, konsekwent resensies wat ek gesien het is vir Dukascopy (elke ander makelaar lyk na 'n storie oor iemand kry geskroef geheg aan dit het), maar nie almal het 'n ervaring met TD Ameritrade? Ek gebruik dit met 'n institusionele rekening vir 'n lang termyn belegging, en hulle is soliede rondom. Ek dink hulle is swaar gereguleerde - Ek veronderstel dié een het sy voor - en nadele. Maar ek twyfel of hulle iewers heen gaan.


No comments:

Post a Comment