Monday, October 10, 2016

Podcast Podcast Speel In 'N Nuwe Venster

Wenke oor toetrede tot die mark op 'n beter posisie In hierdie video: 00:36 Is jy kry 'n nuwe handelsmerk te laat is? 01:53 Terugskrywing ambagte en Voortsetting ambagte 03:30 kliënt maak byna 50% vanjaar in 10 maande 04:18 Hoe ek jou die beste kan help met jou handel Wil jy 'n paar wenke en inligting oor hoe om jou inskrywings beter as 'n forex handelaar? As jy wil, dan luister up, het ons 'n paar goeie inligting te deel met jou. Hi handelaars, dit is Andrew Mitchem hier, die forex afrigter in vandag se video podcast. Ek wil praat oor die manier waarop jy 'n beter inskrywings in jou nuwe forex posisies. Is jy kry 'n nuwe handelsmerk te laat is? Die rede vir hierdie video op podcast kom oor as 'n gevolg van 'n e-pos van 'n dame genaamd Jane, wat vir my gesê: 8220; Andrew wat Im vind Im doen is Im my inskrywings verlaat veels te laat, teen die tyd dat ek eintlik besluit om neem die posisie, die meeste van die skuif gebeur, en Im kry in veels te laat, en die ambagte is omkeer op my en im kry gestop uit al Im spring in op wat lyk soos 'n redelik goeie trend.8221; Dit is 'n algemene probleem met so baie mense. Dit is geneig om te gebeur, ongeag van watter geldeenheid betaal julle handel, of selfs watter tyd-rame jy handel dryf. Die probleem is, ek glo dit, omdat so baie mense sloerende aanwysers gebruik, hulle moet wag vir so 'n lang tyd vir aanwyser A oor te steek oor aanwyser B, of om dit te verander of te verf 'n ander kleur. Wat dit ook al aanwyser doen, of 'n groep van aanwysers te doen, die probleem is dat teen die tyd dat dit alles wat gebeur, en almal wat sloerende aanwysers het uiteindelik vasgevang om jou te wys daar is 'n tendens gebeur en 'n inskrywing posisie. Dan teen die tyd dat dit gebeur het, dan is die meeste van die tyd wat jy kry is dat die beweging en dat die tendens in die mark reeds gebeur het. Jy spring op 'n wyse te laat. Terugskrywing ambagte en Voortsetting ambagte Waar die pad wat ek wil om handel te dryf gebruik prys aksie en dit gee jou die algemeen 'n baie gouer inskrywing. Daar is twee verskillende tipes van maniere wat ek graag om handel te dryf. Een is 'n ommekeer handel genoem en die ander is 'n voortsetting handel. Hulle het albei hul voor-en nadele. A ommekeer handel oor die term is wanneer youve het kan sê 'n baie sterk uptrend en dan is daar 'n sein of 'n aanduiding dat die prys is laag te omslaan en dan begin kort gaan. Dit lyk baie goed en baie dramatiese op 'n grafiek. Dit is 'n risiko handel hoër omdat jy handel dryf teen die belangrikste tendens, of die hoof vorige tendens. Wanneer jy sien wat gebeur op die grafiek en jy ander dinge agtergrond it up, redes waarom sy wip op daardie vlak en verskeie ander dinge wat ons is op soek na. As jy dit omkeer handel reg te kry lyk dit uiters indrukwekkend. Die ander manier van handel is laat sien, weve het dat 'n groot uptrend en dan het jy het 'n terugsakking en daar 'n retracement teen daardie hoof uptrend. Die tendens is nou terug beweeg en dan sal jy kry 'n aanduiding om weer saam te gaan om weer te koop. Dis wat ek 'n voortsetting handel noem en wat in sommige opsigte is baie veiliger op soek handel. Nie heeltemal so dramaties te kyk na die kaarte, maar in 'n paar maniere gee jou 'n hoër waarskynlikheid handel omdat jy handel dryf met die hoof rigting, maar ná 'n terugsakking. So as Jane sê sy is besig om in die handel veels te laat, die antwoord is regtig tot 1, gebruik prys aksie en kyk vir daardie ommekeer sein of as jy sien wat beweging gebeur, dan wag vir 'n terugsakking teen daardie belangrikste tendens en dan kyk na die belangrikste rigting weer te ry, soos in die voortsetting handel. Wat ook al manier waarop jy neem, is daar twee baie goeie hoë waarskynlikheid maniere van handel is daar, wat die fokus wegneem van agter aanwysers en om in 'n tendens ver te laat. So ek hoop dat dit help. Kliënt maak byna 50% vanjaar in 10 maande Net wat nodig is om jou ook vertel dat ek gister 'n lewendige 2 uur handel kamer sessie vir my kliënte in die Europese sessie en het 'n groot terugvoer van een kliënt in Australië wat saam met my live handel vir net meer as 10 maande en is amper 55,0 % so 50% op 'n lewendige rekening in 10 maande sedert hy begin met my. Pretty wonderlike gevolg wanneer jy dink oor ander beleggingsopsies wat jy daar buite. Nie net is dit 'n 50% wins, sy die vaardigheid en die begrip wat geleer is, wat dan gebruik kan word van nou af en verder. Ongelooflike resultate. Regtig verblydend toe ek resultate soos dié van iemand bereiking sulke ongelooflike ambagte as gevolg van wat deur die loop hoor. Hoe ek jou die beste kan help met jou handel As youd graag meer oor hoe ek kan jou help om handel te dryf weet, wat ek stel voor jy doen is hou 'n baie goeie uitkyk te wees vir 5 uitstekende video's wat Im net oor te maak. Ek sê dat hulle 'n uitstekende, want ek het hulle so Im dink dat hulle is uitstekend. Wat hulle is dat hulle terugvoering oor onderwerpe wat mense my as kwessies en probleme wat hulle met binne hul handel gegee. Ive het 5 video's oor 5 verskillende onderwerpe en vakke wat Im gaan vrystel in die begin van Desember. Jy kan ook belangstel om te weet dat in Desember Im gaan hou wat Im roeping my 12 dae van Kersfees koop waar Im gaan om te kyk na die aanbied van my 8230; Toegang tot my lidmaatskap kant en handel kursus by 'n heeltemal ander manier wat Ive ooit voor verskillende maniere van aansluiting aangebied teen 'n verlaagde koers en ook. As dit iets wat jou interesseer n blik hou vir toegang tot daardie 12 dae van Kersfees koop en diegene 5 gratis video's wat Im gaan plaas op my webwerf in die eerste week van Desember. So ek hoop dit help, en Jane as jy kyk na hierdie hoop dat jy regtig help met jou toetrede tot nuwe handelsmerk posisies. Neem dat boord want wat dis gaan doen gaan jy baie beter inskrywings in ambagte te kry en die waarskynlikheid is ambagte wat gestop dat veel minder, omdat jy daardie posisies te gaan deur 'n baie sterker posisie. So dit is Andrew Mitchem van die Forex Trading Coach.


No comments:

Post a Comment